Zablude o MLM
Onaj ko želi da uspe u ovom poslu taj mora dosta da radi,
naročito u početku. Što više vremena se uloži u posao, pre će se ostvatiti ciljevi. Težište je na cilju. Ako si definisao svoj cilj, instruktor ti može trasirati put do tvog cilja. Usput ti pomaže, hrabri motiviše, uvek možeš da se osloniš na njega. Ali instruktor nikada ne radi umesto tebe! О n radi da bi ostvario svoje ciljeve , а ti za tvoje . Ako bi ti radio za njegove ciljeve, onda bi bio njegov zaposlen a ne njegov partner.
naročito u početku. Što više vremena se uloži u posao, pre će se ostvatiti ciljevi. Težište je na cilju. Ako si definisao svoj cilj, instruktor ti može trasirati put do tvog cilja. Usput ti pomaže, hrabri motiviše, uvek možeš da se osloniš na njega. Ali instruktor nikada ne radi umesto tebe! О n radi da bi ostvario svoje ciljeve , а ti za tvoje . Ako bi ti radio za njegove ciljeve, onda bi bio njegov zaposlen a ne njegov partner.
2. Treba krenuti uvek u početku
Mnogi tvrde da se u MLM treba uključiti na početku, jer se tada najviše zarađuje. Ko ovako razmišlja, taj ne razume suštinu MLM-a, i uglavnom se uključi u svaki novi MLM sistem ali nigde ne ostvari uspeh. Ako razumeš suštinu MLM-a, sve jedno je kada si se uključio, uvek možeš sebi sagraditi strukturu koja dobro funkcioniše i razvija se.
U MLM-u saradnici rade jedan pored drugog a ne jedan ispod drugog, tako da je potpuno svejedno ko se kada uključio.Uspeh zavisi samo od uspešnosti posla i od pozitivnog pristupa poslu.
3. Naš proizvod je najbolji na tržištu
Prednosti našeg proizvoda ne treba isticati u kontekstu «naš proizvod je najbolji, drugi ništa ne valjaju i sl.». Svaki proizvod na tržištu ima svog kupca. Sa dobrim marketing planom i proizvod slabijeg kvaliteta se može prodati.
Suština je u tome da ne treba nastupati sa navedenim sloganom. Možda je za tebe to što nudiš najbolji proizvod, ali nije sigurno da će i drugi imati to mišljenje. Koliko ljudi, toliko mišljenja. Upoređivanjem našeg proizvoda sa proizvodima konkurencije, ukazivanjem na prednosti našeg proizvoda, a ne «ocrnjivanjem» proizvoda konkurencije postajemo legitimni u očima drugih. Ovome treba da naučiš i tvoje saradnike.
4. MLM je posao miliona prosečnih ljudi
Onaj, ko sa određenim ciljem krene u neki MLM posao, spreman je da izađe iz zone kućnog komfora i da radi posao koji je zajedno sa svojim instruktorom isplanirao, ta osoba se ne može nazvati običnim čovekom. Taj je krenuo uzlaznom stazom koja će ga dovesti do uspeha i stvoriće od njega uspešnog poslovnog čoveka. U MLM-u nije od presudnog značaja koliko si para zaradio, nego u kakvu si se ličnost razvio stigneš do ostvarenja svoga cilja.
Vesna Ilic, Marketing Leader u
kompaniji Rembraco
Profil –
svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
FACEBOOK STRANA: http://www.facebook.com/internetposao
FACEBOOK STRANA: https://www.facebook.com/CatanDogs
Нема коментара:
Постави коментар